mandag 12. januar 2009

Sydney festival



Vet ikke helt hva du gjorde kl 05.00 pa lordags morgen, 
dagen min begynnte sann her

Pa lordag starta den arlige Sydney Festival. Litt av grunnen til at vi dro pa stranda fOr fuglen feis for a se soloppgangen, var at det var et kor som sang rett borti bukta. De skulle skape den ultimate stemningen man trenger for a komme seg i form til 18 dager med festival. Akustikken innerst i ei bukt, rett ved bolgeskvulpen er rava. Vi hoorte ikkeno av synginga, men vi hadde med oss te, Tim Tams og norsk Melkesjokkis. Hygge.
 Bedre kan det nesten ikke bli!
Det flotterse med denne festivalen, er at den forste dagen er helt gratis, og jeg ble sa glad da jeg fannt ut at The Cat Empire skulle spille dit hvor jeg skulle!!

Dette er scenen i Domain park midt i Sydney.
Litt utpa  kvelden var det kanskje ikke bare bildene som ble uklare.

Sjekk ut The Cat Empire om du har mulighet.
Jeg digger det.
__________________________________________

Sondag var det nok en flotters dag for ettertanke. Vi dro til en bydel som heter Newtown.
Mange hyggeligge butikker, kafeer, bruktbutikker, hyggelige folk og en ganske sa slakk atmosfare. Kan nesten minne litt om Grunerlokka, om man skal sammenligne det med noe hjemme. Vi spiste Thai, dilla rundt omkring, drakk litt kaffi, provde en god del solbriller, slappet litt av pa en benk, gikk videre og tenkte litt til. 

:)



1 kommentar:

  1. Hei Julia, We are so impressed with your bloggs. so clever with both pictures and text.
    Here it's minus degrees and very slippery with lots of ice. Enjoy yourself and take care! Lots of love from us at home.

    SvarSlett