fredag 16. januar 2009

Byron, Byron Blitz?

For noen dager siden forlot jeg Sydney og startet ferden oppover kysten. Na er jeg i Byron Bay, og her er det jaggu fint! det tar 4 min a ga til stranda fra der jeg bor, byen har en veldig layed-back atmosfare og her stresser ingen med noenting. her finnes det ingen kjopesenter eller burger king, det er mange sote sma butikker og ganske sa alternativt iforhold til mange andre steder. Igar var jeg en svipptur i Nimbin, et bittelite sted ca 1 1/2 time med buss herfra. har glemt kamera heime, sa bilder kommer en anna dag!
idag regner og blaser det som fytti katta, sa ingen tanning idag :(
blir her noen dager til for jeg drar videre til jeg vet ikke hvor enda.

Jeee

3 kommentarer:

  1. Hei Julia,
    Godt å hører at alt er ok. Blir spennende med nest stop! Takk for pakken. Nydelig innhold på allevis. Stor klem

    SvarSlett
  2. Glemt å sier, skal hilser fra "Rakkepoff". !!

    SvarSlett
  3. Prinsessia!
    Det som er så deilig nå, er at jeg også skal på ferie nå, sånn at selv om vi ikke er på samme sted, så gjør vi litt av det samme mens alle andre er hjemme i Norge og fryser litt..
    Heier på Frasier Island for din del jeg nå, Der er det übernice! Og et hett tips er å ikke bade i sjøen pga hai, og å passe seg litt for dingoer...
    kiss.

    SvarSlett