onsdag 7. januar 2009

Snodama :)

Vanligvis bruker jeg romjula til a sta pa ski og kaste snoball pa turistene pa Geilo, men denne julen matte jeg finne pa noe ganske annet. siden det ikke var noe sno i umiddelbar narhet i Jervis Bay, men sa mye sand som bare det, kom Chris  med det geniale forslaget a lage sandmann istedenfor snomann. jeeeee...


Dette er Chris som tilber sandguden.og bare sa dere vet det, sa tar det lenger tid a lage en sandmann enn snomann. det tar KJEMPE LANG TID!











Denne lille haugen var bare begynnelsen, og jeg syns vi hadde holdt pa for alltid. Sa om det ser ut som det er litt aggresjon i bevegelsen her, sa er det helt riktig.







Hvem faen var det som foreslo a lage en snomann???  VARRE DU???

Men for all del, men skal vel egentlig ikke kunne klage pa noenting som helst nar man er pa denne flotterse stranda. blatt hav sa langt du ser, og alt det der.



Til slutt ble mannen ferdig, bare at det ble ei dame :)
jeg hoppa seff i havet av begeistring! (det er meg som er SUPERGLAD i bakgrunnen)
kuleste sanddama jeg noen gang har sett, ihvertfall ;)

2 kommentarer:

  1. God morgen (eller god dag eller...)
    Nå var det endelig bra at du fikk oppdatert deg litt, ellers så tror jeg at Tove hadde dratt inn i bushen etter deg. Men nå er nervene til de fleste her inne i orden igjen.
    Høres ut som du har det helt fantastisk, selv om jula ble veldig annerledes.
    Snødama ble kjempefin. Ligger nok masse jobb i den ja.
    Kos deg videre, fortsett og oppdatere deg. Vi følger med:)
    Skal hilse fra alle her, inkludert John-Olav. Han har fått forlenget kontrakten med en uke i hvert fall.
    Klem Elin!

    SvarSlett
  2. Så stilig hun ble :-)

    Var forresten innmari hyggelig med melding fra deg på julaften, jeg ble kjempeglad! Svarte da jeg så den, men den vet jeg ikke om du fikk?

    Savner deg, snuppa!
    Stor klem fra Hege

    SvarSlett