torsdag 4. desember 2008

Singapore

JEG ER I SINGAPORE!!
skal innrOmme at jeg var skitt nervOs da Irene kjOrte meg til Gardis, det snOdde og trafikken sto bom stille. Et like Oyeblikk der tenkte at det hadde vArt sA veldig typisk om at akkurat den dagen jeg skal dra, er det full stopp og ingenting klaffer...men turen har gAtt som smurt! veldig rart A vakne opp i Oslo til snO og slaps, og sA er jeg plutselig i Singapore hvor det er 30grader!

pA flyet mOtte jeg en fra New Castle som ogsA skal vAre i Sing for noen dager uten planer, sA jeg har fAtt meg min fOrste venn! :)

Takker til alle som var med pA A gi meg tidenes avskjedshelg. det kunne ikke ha blitt bedre.
JEG DIGGER DERE!!!

2 kommentarer:

  1. HEI!!!:)
    Så gøy å se et livstegn fra deg. Vi tviler ikke et sekund på at du har fått en venn allerede nei.
    Fortsett å oppdatere deg. Vi følger med:)
    Vi har hatt det morsomt med gaven til John Olav også her:)
    Pass på deg selv nå lille venn. Tove kaller dama til Mats for Julia hele tiden så du blir tenkt på masse..
    Stor klem fra Elin og Tove!

    SvarSlett
  2. haha! dere er sA sOte! pass pA A gjOre JO pilnig berOrt i flest mulig sammenhenger, genial gave, ikke sant?? :)

    SvarSlett