onsdag 26. november 2008

1 uke...shit

o hei som tiden går da gitt!! kun en uke til jeg ankommer Singapore, woh!!
jeg har faktisk pakka sekken og har koll på stortsett det meste, tror jeg :) har pakka ned rommet mitt, så det ser ganske så stusselig ut her. ingenting på veggene og masse styr på gulvet, siden jeg ikke gidder å gå opp på loftet med eskene :)
2 dager igjen på jobb og 3 dager til jeg skal ha den o store festen! gleder meg veldig til venner og familie kommer! dagene er veldig rare for tiden. surrealistisk at jeg skal reise og det er mange tanker som svirrer i hodet vitende at det blir veldig lenge til neste gang jeg skal se alle jeg er så glad i. det er ikke bare lett, men det er en del av pakka. jeg gleder meg veldig til festen på lørdag :)

kl 19.00, Under Water, Dalsbergstien 4, St.hans haugen :)
jeeeeee!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar