onsdag 19. november 2008

2 uker igjen!

Billetten er booka, kjøpt og betalt. Jobben og leiligheten er for lengst sagt opp, praktiske ting begynner litt etter litt å falle på plass, og reisefeberen/angst? har så smått begynnt å kile meg på tærne.

3. desember REISER JEG TIL AUSTRALIA!! :) :)

På veien ned skal jeg ha en 2 ukers pittStopp i Singapore/Malaysia, så lander jeg i Sydney 17. desember.

OK, så må jeg fortelle at billetten er en one-way ticket. Jeg har ikke peil på når jeg skal tilbake til Norge, men planen er å være borte minst et år, kanskje fem, eller kanskje for alltid??

Idag er det nøyaktig 2 uker til flyet letter fra Gardermoen. Tiden siden jeg bestillte biletten i august, har gått fortere enn jeg noen gang kune forestille meg. Det har liksom hele tiden vært så lenge til jeg skal reise, og idag er det plutselig bare 2 uker igjen!

Selve turen erså langt ikke så godt planlagt. jeg har booka 2 netter overnatting i Singapore, så tenker jeg Malaysia, men jeg tar det som det kommer :)

I Sydney kommer en venn og henter meg på flyplassen, på tross av mange hyggelige tilbud fra familien der nede, er det så langt alt som er planlagt der i gården.

Som du kanskje skjønner, er jeg ikke så god på dette med planlegging. Jeg syns det er vanvittig vanskelig å sitte på den andre siden av jorda å se for meg hva jeg skal ta meg til når jeg kommer fram, når jeg vet at jeg har all tid i verden på meg til å gjøre det jeg vil. Jeg finner nok ut av det når tiden er inne :)

peace 'n løv

2 kommentarer:

  1. For alltid?? DET er ikke et alternativ, frøken! Bare så du vet det.

    Uh, kommer til å savne deg, jo!

    SvarSlett
  2. Vi kommer til å savne deg!!!
    Stor klem fra de andre fordelingsprinsessene og prinsen:)

    SvarSlett