mandag 15. desember 2008

kommentarulf :)

skal bare ta litt selvkritikk her...
ikke rart modern ikke fikk til a kommentere bloggings, for det gikk jo ikke!!
men har vart pa innstillinger na, sa na er det bare a kommentere sa mye du gidder uten noe problem !! ;) jeeeee!

har ikke skjedd sa mye dagene etter jeg var i jungelen. slakke dager i Georgetown og masse deilig indisk mat. satt pa tog i 15 1/2 time igar fra Penang til Singapore. Veldig lenge nar man ikke far sove. Ei heller hjalp det at jeg ikke hadde tatt med matpakke og de serverte bare kaker pa toget. Er det noe jeg savner hjemmefra, sa er det grovt brod og mjolk. magen funker bare ikke pa loff, indisk, pulvermjolk og doer som bare er et hull i gulvet/bakken.
har vart flinkesen og endelig kjopt meg fancy spanzy kamera, sa skal fa pa noen bilder nar jeg kommer meg til Oz :)

flyr til Sydney i aften, gleder meg!!

Til brodern og Tonje: GRATTIS!!! ;)

4 kommentarer:

  1. Høres ut som du nyter livet, det er bra! Her er det masse stress før jul - på jobb og privaten. Tar en helgetur til Hamburg i morgen, for å se USA-venninne og høre Satyricon!!! Gleder meg - får vi høre "I'm dreaming of a black christmas"?

    Kalde kinn-klem fra lille My

    SvarSlett
  2. Du din lille prinsesse! Regner med du har hatt en uforglemmelig jul! Gleder meg veldig til bilder, tipper det har vært masse gøy til nå, og mer på gang!

    Life goes on i Norge også, slække dager heime hos mor og far nå. Savner Julia mi!

    Eskimo.

    SvarSlett
  3. Hello Beauty,
    How's life in OZ?Vi gleder oss til neste bloggen din. Kjekt å følge med.
    Stor klem fra osss i Villa fredløs.

    SvarSlett
  4. Jaaaa dette var moro å lese! Gleder meg sykt til du legger inn bilde huheeei! Her laver snøen ned, og det er pudder i bakkene, så livet i Norge er heller ikkje så dumt for tida! :) Håpe du kose deg maax, skal følge med deg framover.

    KRAM frå Stryn

    SvarSlett