mandag 8. desember 2008

Melaka-Penang

jeg var en veldig kort tur innom Melakka pa vei opp til Penang. det rommet jeg sov pa, lukta sa jeeevelig mollkuler. Besta sitt loft ganger 100, minst! det var sa gale at jeg putta orepropper i nesa mens jeg sov sa jeg ikke skulle lukte noe!! (har tatt bilde som jeg legger ut senere) da jeg apna sekken min igar pa bussen, var det nett som at det kom mollkuleroyk ut av den. alt jeg har lukter mollkuler, skjonner godt at mollen holder seg unna klar som lukter sann!!

igar satt jeg pa bussen dagen lang. na er jeg altsa i Georgetown pa oya Penang. det er ganske langt nord, sa det er ikke lange turen til Thailand herfra.
jeg bor hos en kinesisk fyr, har er sa utrolig gjestfri og hyggelig. han henta meg pa bussen igar pa mopeden sin. haha, litt av et syn, kn jeg tenke meg. liten kineser pa liten moped, litt storre julia med en stoooor sekk pa ryggen, haha :) senere idag skal jeg pa yoga i culture senteret. han jeg bor hos jobber der. imorgen skal vi til en liten fiskelandsby pa en fruktfarm der.
skal prove a fa kjopt meg et kamera, sa dere kan se litt bilder ogsa!

hilsen fra tante reisende Mac

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar