onsdag 18. mars 2009

Ting jeg har glemt litt!

Kom over noen bilder fra de forste dagene mine i Singapore og Malaysia. Som dere kanskje vet, er det ganske mange ting som ikke er lov i Singapore...
Dette var det forste skiltet som motte meg pa subwayen. helt vanlig og de er overalt!
Sann ellers tenker jeg ofte pa hva jeg skal bli nar jeg en dag blir stor, jeg blir ofte inspirert av mennesker jeg moter rundt omkring, og syns folk noen ganger velger underlige yrkesveier... her er ihvertfall noe jeg ikke kommer til a gjore.
Ga rundt in an interscection (kan aldri tro at det skrives sann...) med reklame
for bensin dagen lang...
Hyggelige folk har jeg mott helt siden jeg dro fra Norge, og jeg har aldri drikki sa mye lime juice som jeg gjore i Singapore og Malaysia. Det er super digg, sa det er det bare a begynne a drikke :)

Anna fra Holland, min aller forste venn pa tur! (nar jeg tenker meg om, drikker vi ikke lime juice her, men en ganske sa herlig eple juice :)



Sa husker du kanskje at jeg hadde en noget uheldig overnattingsopplevelse i Melaka?? Tror ihvertfall jeg fortalte om det rommet det lukta sa jeeeeevelig mollkuler... vel, da husker du ogsa at jeg fortalte at jeg putta orepropper i nesa, sa jeg skulle fa sove.

Ikke sa veldig nogd froken pa tur...

Sann i utgangspunktet skulle jeg bo pa det rommet noen dager, men ma man, sa ma man. jeg tok tinga mine a stakk til Penang bittelitt tidligere enn planlagt...!

Hade!

3 kommentarer:

  1. Hei Beauty,
    Flotte bilder ja, spesielt den med ørepropper! Kjekt med skype du.Vi savne deg oppe i snøkavet. Kos deg

    SvarSlett
  2. Hei Julia, Morsomt å lese dine erfaringer på turen. Sol og snø og flott på vårjevndøgn idag.
    Øv godt på ukeleli! Klem fra oss heime

    SvarSlett
  3. Gud bedre meg så STOR nase ein får av øyrepropper!! hahahaaaaaa...

    SvarSlett