tirsdag 22. september 2009

workin i9n port douglas

halla!!
jeg har fatt en sann derre derre jobb!! wohooo!!
jobber in a restaurant down at the marina, it's brilliant!! jaggu digg a fa pa litt spekas etter sa lenge uten jobb, over 9 mndr siden sist gitt!! litt uvant, men det er bra :)
det er saaa fint her ( er ca 1 time nord for cairns) 5 min til stranda, hyggelige folk and life is good!! blir her en stund, ihvertfall til november da jeg skal til Brissie igjen.
nar jeg ikke jobber gar tiden til beach life, chill, hammock, slacklining and just being a
slave of the sun.
i love it.

3 kommentarer:

  1. Høres veeldig digg ut!!! Ingen varm beach her akkurat, men gleder meg til snø da:) Kos deg masse! Stor klem fra Hemsedal/Tine

    SvarSlett
  2. Håper du trives i jobbet! Og håper på å snart høre fra deg, skulle så gjerne reist ned nå. Her i trondheim regner det som helvette, og jg trenger litt varme.! Savner australia sykt!

    SvarSlett
  3. PS: Ikkje svøm der! Stod jo eit feitas skilt med saltvannskrokodiller!! Kor jobba du då? Der dei selger verdens beste kaffi? Eller der dei selger VERDENS beste chicken parmegana (eller korleis pokker ein skriv det). Var på marked der då vi var på tur, leigde bil i Cairns og susa nordover.. Nais plass, lyst tilbake!)

    SvarSlett