onsdag 2. september 2009

Bilder!!

Endelig har jeg funnet ledningen som ikke er odelagt og faktisk huska a ta den med! jeee!! saa her har dere litt bilder fra da jeg var hjemme i herlige Norge.

her har vi dama som fikk hele slekta til samle seg i Stryn og Forde. helt utrolig a tenke pa at familien bare for noen uker siden fikk meldingen om at alle burde samles og at det var en, max to uker igjen. na har hun flytta tilbake til sitt eget hus og klarer seg bemerkelsverdig bra. vanskelig a fatte at hun de siste aarene har klart seg gjennom kreft, laarbrudd og diverse fall. da hun ble lagt inn paa sykehus na, hadde hun sprukket milt, brudd i ryggen, brukne ribber og punktert lunge. lurer pa hva den frua er laget av. at hun er sta er det ihvertfall ingen tvil om!!

her er meg sjol pa padlings i stryns vatnet




verdens beste soster


Irene, Bernard og meg paa Gryta.



Fjelltur med Knut, vi skulle egentlig opp til Natakupa, men deilige gnagsaar satte en liten stopper for det, men jeg smiler likkavel :)

takker for fantastiske hjemme, det var saa herlig a tilbringe sa mye tid med familien. jeg savner dere saa utrolig masse og gleder meg til vi sees igjen.
dere veit jo at dere kan komme til wonderful oZ A BESOOKE MEG!
for den som vil bli med a gjore vestkysten rundt om kring mars, er det bare a bli med!! skal bruke ca 4mndr pa det, sa kommer jeg hjem juni/juli nesteaar.

:)


jeg er i Port Douglas naa, kom hit igaar. det er sa fint her!! strand og badings i skikkelig varmt og deilig vann. er darlig veder idag, har regna masse, men det er ganske greit noen ganger det ogsa, faar litt nok av 30+ hver eneste dag, ikke det at jeg klager!!
1.september er den offisielle forste vaardagen her i oz, fra naa av blir det mer og mer regn oppi nord hvor jeg er naa. om sommeren er luftfuktigheten noen ganger pa utrolige 90%. regner ikke med a vere her oppe da for a si det sann!


hade

2 kommentarer:

  1. Hei Julia Elisabeth, Kjekt å kese bloggen din idag. Sett bilder fra Port Douglas og det se veldig flott ut. Kos deg med surfingen!! Fine bilder fra din tur hjem også. Veldig bra at du savner oss;)vi savner deg også!!! Klem

    SvarSlett
  2. Jeg har den beste søstra jeg! Heldigvis for alle de fine bildene og minnene fra da du var hjemme! Love it, love u!

    SvarSlett