torsdag 12. februar 2009

:)

IIIiiiiiihaaa!!
na er det jaggu pa tide med litt up dates her!!
Diller fremdeles rundt i Lennox Head, det er sa utrolig fint her. Jeg bor i et hus like ved stranda som heter the 7 mile beach, oh yes, den er laaaang! jeg ga fra Byron Bay langs stranda til Lennox, hvis jeg foler for det. Har ikke gjort det enda, men det er pa my to do list.

Jeg og ei jente fra Holland are house watching a house in 'til 10 of March, eierne driver et backpackers her i Lennox og har reist pa skiferie til US&A.
Det er ganske sa lux a ha eget rom med stooor seng, eget bad, kjokken, stue og vaskedame :)

Tash og jeg har kommet fram til en deal hvor jeg lager mat og hun vasker opp, det passer meg ganske sa bra.

Med pa kjopet har vi Casper og Misty, det er de lateste hundene jeg noen gang har mott. De er totalt ubrukelige og gjor ikke anna enn a ikke gjore noe.

Tafatte Casper.

Dagene her gar med til bading pa stranda eller i tea tree lake, litt forefallent arbeid rundt omkring, litt jobbings pa 7mile cafe borti svingen, surfing, mingling med backpackerne som bor her og generellt dilling rundt. Moter utrolig mange rare og fantastiske mennesker fra hele verden. har ikke vart so mange nordmenn her, men nok av tyskere, svensker og briter.

Dette er utsikten jeg har fra rommet mitt. Hver kveld sovner jeg til lyden av havet, og det er den samme lyden som vekker meg hver morgen.

Hver kveld stikker vi ned pa stranda for a sjekke om det har skjedd noe in the turtle nest. det er ei stor skilpadde pa 1 meter lang, som har lagt mellom 100 og 200 egg. det var fullmane pa tirsdag, so any day now, blir det klekkings av egg.

Nabobygda.

Har fatt en del meldinger fra dere hjemme ang skogbrannene som herjer nede i Victoria rundt Melbourne. det som skjer der, er veldig skremmende. det er omlag 300 som har mistet livet og odeleggelsene er enorme. de viser bilder pa nyhetene dagen lang, og tv aksjoner samler inn penger som bare det. heldigvis befinner jeg meg langt unna brannene, men gjester som har bodd her er berort og det setter en god stookk i en froken som er langt hjemmefra.

Vet det er tvillingbursdagsfeiring pa gang i Stryn denne helgen. Skulle sa gjerne ha feira med dere!! Haper dere rocker bolla pa Cafe Olai :)
GRATTIS MED DAGEN MIRA OG LIV!!
Jeg tenker masse pa dere og savner dere.

Aussie klem
xxx

1 kommentar:

  1. hello do you do again:)
    ser super duper ut i lenox. var et av de kuuleste stedene vi var på når vi har der. var god knall med litt cafè olai. det var rocke bolla og bolla rocka! vi spiller under veka i sogndal om 10 dager :=) enjoy, we talk

    SvarSlett