mandag 17. august 2009

Back in Oz

jeg har nett hatt 2 helt utrolig flotte uker heime. som dere vet ble besta veldig syk, men den dama er beinhard og klarer seg mot alle odds ganske sa bra! nett na har ho faktisk flytta tilbake til sitt eget hus.
jeg var stortsett i stryn hele tiden jeg var i norge, og flaks for meg hadde sosknene mine fri og sommerferie, saa jeg fikk vart masse med de, og det var ssaaaaaa koselig!! saa var det sa super kjekt a se Monika, Katrin og Jorill igjen ogsa :) og jaggu kom verdens beste Hege og motte meg da jeg hadde noen timer til overs pa Gardermoen :)
jeg skjonner liksom ikke at jeg savner dere i Norge nar jeg er her i Oz, det er hele tiden sa mye som skjer her at jeg glemmer litt det som er hjemme noen ganger. det var mye verre a reise ned hit igjen na og ta farvel enn det det var da jeg dro i desember, men na er jeg tilbake pa andre siden av jorda, dere er alle glemt og jeg smiler om kapp med sola. (neida neida!!) :)
jeg hadde noen dager i Darwin igjen for jeg floy over til Cairns hvor jeg er na. dere kommer ikke til a tro dette, men igar vant jeg er dideridoo konkurranse, og skal derfor hoppe i strikk imorgen. WOHOOOOOO!!!
skal fa pa noen bilder igjen her snart ogsa, jeg bare glemmer a ta med den pokkers ledningen hele tiden.
Cheers mate!

2 kommentarer:

  1. Det var heilt fantastisk å sjå deg igjen også! Kos deg i Oz og lykke til med strikkhoppinga! Tøft gjort :) Eg feiga ut før eg kom fram til uthoppet, og har angra på det sidan! Kyss!

    Monika

    SvarSlett
  2. Det var helt fantastisk å se deg igjen! Du er bare herlig :-)

    Og jeg får så mange komplimenter for den fine spenna jeg fikk av deg!

    Savner deg.

    Klem fra Hege

    SvarSlett